Όροι κράτησης

Επιβεβαίωση της κράτησης

Η επιβεβαίωση της κράτησης είναι έγκυρη μόνο μετά την παραλαβή της προκαταβολής του 25% του συνολικού κόστους.

Σημείωση:

i) Η επιβεβαίωση της διαθεσιμότητας για συγκεκριμένες ημερομηνίες που λαμβάνεται από τις κρατήσεις του "4Keys Nikiti Apartments" δεν θεωρείται επιβεβαίωση της κράτησης.

Η κράτηση επιβεβαιώνεται μόνο με την παραλαβή της προκαταβολής.

ii) Η προκαταβολή πρέπει να παραληφθεί από το "4Keys Nikiti Apartments" το αργότερο μέχρι την ημερομηνία που καθορίζεται από το τμήμα κράτησης.

iii) Η επιβεβαίωση της προκαταβολής θα πρέπει επίσης να διαβιβαστεί στις κρατήσεις του "4Keys Nikiti Apartments" μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Για τις μεθόδους πληρωμών δείτε εδώ

Επιστροφές

Σε περίπτωση ακύρωσης της κράτησης, η επιστροφή της προκαταβολής γίνεται μόνο υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις.

0% ακυρωτικά:
Πλήρης επιστροφή χρημάτων - Όταν η ακύρωση της κράτησης έχει γίνει με προειδοποίηση τουλάχιστον 30 ημερών (από την ημερομηνία του check in) στο τμήμα κρατήσεων του "4Keys Nikiti Apartments".

Σημείωση:
i) Επιστρέφεται το 100% της προκαταβολής.
ii) Οι αποδεκτές ειδοποιήσεις γίνονται είτε με φαξ είτε με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο.

50% ακυρωτικά:
Τα ακυρωτικά 50% χρεώνονται σε περίπτωση ακύρωσης της κράτησης εντός της περιόδου από 21 έως 30 ημέρες από την ημερομηνία του check in.

Σημείωση:
i) Το 50% της προκαταβολής επιστρέφεται.
ii) Οι αποδεκτές ειδοποιήσεις γίνονται είτε με φαξ είτε με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο.

100% ακυρωτικά:
Τα ακυρωτικά 100% χρεώνονται όταν η ακύρωση της κράτησης γίνεται εντός 20 ημερών από την ημερομηνία του check in.

Σημείωση:
i) Δεν επιστρέφεται η προκαταβολή.

*Για αναχωρήσεις πριν από την έναρξη της περιόδου, υπάρχει χρέωση ακύρωσης ίση με το 50% της εναπομένουσας περιόδου ενοικίασης (Νόμος 1652/86 ΦΕΚ 167Α).

Υπόλοιπο της προκαταβολής
Το υπόλοιπο της κράτησης πραγματοποιείται στο "4Keys Nikiti Apartments" πριν από την ημερομηνία αναχώρησης.

* Ο φόρος διανυκτέρευσης δεν περιλαμβάνεται.

* Οι τιμές υπολογίζονται ανά τύπο δωματίου, όχι ανά άτομο.Υπολογίζουμε τα παιδιά ως ενήλικες.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΠΝΙΣΜΑΤΟΣ
Το κάπνισμα απαγορεύεται σε όλα τα δωμάτια καθώς και σε όλους τους κοινόχρηστους εσωτερικούς χώρους. Επιτρέπεται σε μπαλκόνια και εξωτερικές βεράντες.

ΖΗΜΙΕΣ - ΦΘΟΡΑ ΣΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ
Σε περίπτωση ζημιάς στο δωμάτιο ή σε άλλο περιουσιακό στοιχείο που οφείλεται σε πρόθεση, εσκεμμένη ενέργεια ή αμέλεια, το κατάλυμα διατηρεί το δικαίωμα να χρεώσει το ποσό της ζημιάς που υπέστη, συμπεριλαμβανομένης της ζημιάς που οφείλεται σε διακοπή
δραστηριοτήτων, στην πιστωτική/χρεωστική κάρτα του πελάτη. Στις περιπτώσεις που ο πελάτης δεν έχει πληρώσει με πιστωτική κάρτα, αλλά με μετρητά ή άλλα μέσα, το κατάλυμα θα απαιτήσει την άμεση καταβολή του ποσού της ζημίας
που υπέστη ο πελάτης, διαφορετικά διατηρεί όλα τα νόμιμα δικαιώματά του.

ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΆ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΏΝ

Οι πελάτες παρακαλούνται να μην προκαλούν φασαρία, να συμπεριφέρονται πολιτισμένα και να σέβονται τους άλλους ενοίκους και το προσωπικό του καταλύματος. Όλοι οι επισκέπτες πρέπει να συμμορφώνονται με τους κανονισμούς του ξενοδοχείου. Οι κοινές ώρες κοινής ησυχίας τηρούνται από τις 15:00 - 17:30 και 23:30 - 08:00.

Κατοικίδια

Τα κατοικίδια δεν επιτρέπονται.